Безпечні покупки

Шановні пані та панове

Останнім часом в просторах інтернету все частіше появляються фальшиві інтернет-магазини, які займаються видурюванням грошей у клієнтів. На своїх інтернет-сторінках вони розміщують фотографії і опис продуктів відомих марок за привабливими цінами. Насправді такі пропозиції є неправдивими, а замовлений товар ніколи не потрапить до свого замовника. Нажаль фотографії продуктів фірми OCHNIK також з'явилися на кількох інтернет-сторінках даного типу.

В зв’язку з тим намагаємося попередити Вас не робити жодних покупок через ненадійні портали. Одночасно заявляємо, що не співпрацюємо з організаціями, які не мають надійного професійного обслуговування та позицій на ринку. Ми наголошуємо на тому, що наша цінова політика однакова на всіх ринках збуту. Знайдена пропозиція, яка відрізняється від тої, що є запропонована на нашому офіційному сайті www.ochnik.com свідчить про те, що Ви натрапили на сайт шахраїв.

Для Вашого відома нижче розміщаємо Правила Безпечних Покупок в просторах інтернету:

  1. Перевіряй відгуки про продавця. Подивись в інтернеті, яку саме оцінку отримав даний продавець і його магазин, і скільки тих відгуків є. Зверни увагу чи дані відгуки конкретні і доказують, що людина, яка коментує і справді отримала товар.
  2. Перевіряй дані для контакту та ідентифікаційні дані продавця. Закон вимагає від продавців надання повних реєстраційних даних підприємця. Відсутність номеру телефону, адреси e-mail чи адреси фірми має стати для Вас попереджувальним сигналом і посилити Вашу уважність. Для того варто часом скористатися вигідною для Вас формою контакту і запитати про деталі товару.
  3. У випадку менших сайтів більш детальніше перевіряй їх правдивість,історію та відгуки.
  4. Перевіряй норми та правила повернення конкретних товарів. Продавець зобов’язаний розмістити на сайті нормативні акти, що визначають детальні правила укладення договору. Перевір чи такий документ розміщений на інтернет-сайті, чи можливо його прочитати і чи являється зрозумілим. По закону Ви маєте можливість повернути куплений товар. Протягом 14 днів без обов’язку вказання причини розірвати умову (в випадку фірми OCHNIK маєте 30 днів). Переконайтесь, що продавець не перешкоджає виконанню вашого права через умови та процедури повернення.
  5. Провір чи передача даних відбувається в безпечний спосіб. При заповненні форми даними перевіряй чи в браузері в рядку адреси вказано "https" замість "http". Контролюй, щоб в рядку адреси містився значок колодки, котрий означає безпечне з’єднання, щоб посторонні особи не мали доступу до Ваших даних.
  6. Провір методи оплати. Якщо хтось вимагає від Вас передоплати і вказує тільки один спосіб оплати, такий варіант може бути ризиковний. Надійні інтернет-сервіси пропонують різні можливості оплати, найпопулярнішою з яких є оплата банківською картою чи перерахування коштів на рахунок продавця за допомогою банку як посередника. Платіжні оператори котрі обслуговують інтернет-продавців часто пропонують додаткові варіанти захисту. Не слід розголошувати свого ПІН-коду, особливо в інтернеті. Жоден продавець не має права вимагати від Вас його розголошення. Це стосується продавців як звичайних, так і інтернетових. Єдиним кодом який вказується під час операції по переказу коштів є код, розташований на зворотній стороні банківської карти (CVV2 / CVC2).
  7. Уважно читай, що пропонує продавець на аукціонних та рекламних сайтах. Коли купуєш через інтернет читай уважно зміст пропозицій, а також сторінку з назвою ПРО МЕНЕ у даного продавця. Приватні підприємці часто поміщають в тих описах власні правила продажу, наприклад, такі як час доставки, який може початися з моменту зарахування коштів на рахунок продавця, а не на рахунок сервіса-посередника.
  8. Після закінчення всіх дій пов’язаних з обслуговуванням акаунту обов’язково потрібно вилогуватися з акаунту, щоб ніхто з посторонніх не отримав до нього доступ.
  9. Залиш свій коментар після кожної транзакції. Виставлення коментаря чи відгуку після транзакції є важливим. Пам’ятай, що похвальні відгуки чи критика можуть стати цінними як для інших покупців, так і для тебе.
  10. До моменту закінчення всієї транзакції (оплати, отримання товару) на всякий випадок збережи всю електронну переписку  з продавцем.